Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 10:29:16 +0300

Tere!

Kiili Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/13346 
aadressile Harju maakond, Kiili vald, Luige alevik, 15 Tallinn-Rapla-Türi 
tee T1// Kesa tn 1// Kesa tänav// Põllu tänav// Viljandi mnt 162 (Viljandi 
mnt 162, Kesa tänava sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: projekt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27025593>  (menetlus nr: 
434299), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kiili Vallavalitsus) või menetleja (EDUARD BERNADT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister